Skip to content

18/03/2021 News

Total і Peugeot розробляють гіперкар для гонок в Ле-Мані

Total і Peugeot розробляють гіперкар для гонок в Ле-Мані

У межах 88-го сезону гонок «24 години Ле-Ману» Peugeot і Total офіційно розпочинають проєкт «Гіперкар Ле-Ману — LMH». Новий регламент ознаменував нову еру перегонів на витривалість найвищого рівня, пов'язану з планами обох компаній щодо переходу на електродвигуни й гібриди. 

«“24 години Ле-Ману” — це святий Грааль автомобільного світу. Гонка, яка сама визначає переможця. Ми здобули три перемоги, які означали для нас нескінченний піт, сльози й радість, а також плідний союз із компанією Total, з якою ми святкуємо цього року 25-річчя співпраці», —
заявив генеральний директор Peugeot Жан Філіп Імперато.

Вибір категорії LMH зумовлений кількома чинниками, одним із яких є свобода пошуку аеродинамічних рішень. Вона дасть змогу за підтримки підрозділу Peugeot Design інтегрувати в новий болід візуальні відмітні елементи бренду. Співпраця вже розпочалася, і під час «24 годин Ле-Ману — 2020» будуть продемонстровані перші ескізи дизайн-концепції, що враховують базові вимоги класу, зокрема габарити. 

«Проєкт “Гіперкар Ле-Ману” дає Peugeot і Total змогу разом розробити енергетичну систему автомобіля. Завдяки гонкам ми можемо продемонструвати якість нашого пального (адже ми виступаємо ексклюзивним постачальником для всіх учасників) і мастильних матеріалів, спеціально розроблених для гібридних авто. “Гіперкар Ле-Ману” — чудовий майданчик, який дає Total і SAFT змогу вивчити разом із Peugeot нові акумуляторні рішення та вкотре довести, що Total — мультиенергетична компанія, яка відповідає всім вимогам мобільності, але водночас залишається новатором», — зазначив директор зі стратегії, маркетингу та досліджень Total Філіп Монтант.

Peugeot і Total розпочали розробку електричного гібридного гіперкара зі знаковим дизайном Neo Performance. Авто буде повнопривідним, а його потужність сягатиме 500 кВт. Після досліджень, пов'язаних із загальною структурою, аеродинамічними особливостями й архітектурою двигуна, буде прийнято остаточне рішення про концепцію силової електричної установки й системи гібридного приводу.