Нові правила

Нові правила

Rules

Чемпіонат світу з шосейно-кільцевих перегонів на легкових автомобілях (WTCC) тепер охоплює нові горизонти як з технічної, спортивної точки зору, так і з точки зору траси.

Нові автомобілі

Виробництво автомобілів – це ДНК чемпіонату, однак з 2014р. технічний регламент дає розробникам та інженерам більше свободи. Двигун на 1,6л., який було прийнято чотири роки тому, залишається незмінним. Однак, завдяки більшій заслінці (36мм. У порівнянні з 33, встановленими раніше), максимальна ефективність автомобіля підвищилася на 15%.

wtcc
 
Схема підвіски уже не пов’язана з виробничою моделлю, розробляється спеціально для перегонів. Аеродинамічний комплект включає ширші щитки, належний передній поділювач, пласке дно та заднє крило великого розміру; усі ці компоненти впливають на загальне компонування автомобіля. Уперше замість 18 коліс використовується 17.

Ці зміни означають більшу потужність (300-380), вищу силу затиску, більшу швидкість, а саме 1км/1,5 сек.

Автомобілі, які відповідають технічній інструкції 2014р., було класифіковано як TC1,  у той час як автомобілі на 1,6л., які брали участь у перегонах між 2011 та 2013рр.,  входили до класу TC2. Автомобілі з баком у 2 л. із звичайним наддувом уже не будуть відповідати вимогам.

Нові правила

Активізована торговельна марка для двох спринтерських перегонів, компенсація ваги для балансу якості роботи різних автомобілів та зворотна сітка топ-десять залишаться й у цьому сезоні, а от гостроти додасться переважно на старті та під час відбіркових змагань.

Старт з ходу у Перегонах=1 переходить у старт з нульової швидкості в обох заїздах. Кваліфікаційну сесію було подовжено з додаванням етапу Q3 для п’яти кращих учасників Q2. Як і р рамках перегонів superpole, вони виходитимуть на трасу по одному та проїжджатимуть одне коло з розрахунком часу, щоб визначити перші п’ять позицій у турнірній таблиці Перегонів-1.

wtcc
 
Нові треки для перегонів

Чемпіонат WTCC у цьому сезоні проводитиметься на чотирьох континентах: в Африці, Азії, Америці та Європі, при цьому заплановано задіяти дві нові траси, Le Castellet, Франція та Spa-Francorchamps, Бельгія. Оскільки чемпіонат не повертався до Франції з 2009р., коли його проводили у Пау, на славнозвісній трасі Поль Рікар перегони проходитимуть уперше у їх довгій версії на 3,8км. Spa не потребує зайвих передмов, оскільки це одна з найкращих трас, так само як і Сузука з дистанцією 5,8км, яка буде вперше використовуватиметься в цьому сезоні.

?? ?? ?? ??