Перегони на час

Перегони на час

wrc_challenges_2

Ралі - це єдині спортивні змагання, які поєднують індивідуальне змагання, оскільки машини стартують на кожному етапі через рівні проміжки часу, з колективною роботою команд, кожна з яких складається з двох учасників: пілота і штурмана. Такий же формат застосовується щодня і на кожному колі Чемпіонату світу з ралі.

Звичайний день починається в парку технічного обслуговування, де проводяться останні приготування машини за відведений період часу. За час проведення ралі, штурман має стежити за тим, щоб команда дотримувалася спеціального графіку, постійно перевіряючи контроль часу за одну хвилину зазначеного часового періоду.

З технічної зони команди вирушають на ділянку дороги, дотримуючись вказівки організаторів. Всі вони зазначені в дорожньому карті, яка визначає відстані та напрямки вздовж маршруту. Ділянка дороги, на якій зазвичай їздять автомобілі на нормальній швидкості, є вихідною для старту гоночних машин на першому спеціальному заїзді. Потім всі команди, зареєстровані в Світовому чемпіонаті виробників, починають заїзд з інтервалами в дві хвилини.

На ділянках доріг, закритих для транспорту, довжина яких може становити від одного до майже 50 кілометрів, спеціальні заїзди є ділянками змагання, які слід пройти якомога швидше. На початку заїзду починається відлік часу, а на фініші записується час прибуття.

Робота штурмана під час заїзду полягає в тому, щоб описати дорожні умови для пілота за допомогою записів про маршрут, які були зроблені за дні розвідки траси перед початком ралі.

Перед поверненням в сервісну зону для технічної зупинки в середині дня, учасники проходять інші ділянки та заїзди. Відстань для змагання, яке проходять вранці, зазвичай складає три або чотири спеціальних заїзди. Днем всі команди знову повертаються на дорогу, щоб завершити наступний раунд заїздів. В кінці кожного дня проводиться фінальна сервісна зупинка.

Маршрут змінюється щодня, але основний принцип залишається незмінним: два кола за заїзд навколо міста, де знаходиться сервісний парк.

З цього року і надалі фінальний заїзд ралі буде називатися «Силова ділянка». Цей заїзд, який враховується у фінальних результатах, транслюється в прямому ефірі і приносить додаткові очки трьом найшвидшим гонщикам в цьому заїзді.

Наприкінці ралі команда, яка проходить повністю всю дистанцію за найкоротший інтервал часу, оголошується переможцем. Загальні результати визначаються за допомогою додавання загального часу - хвилин, секунд і десятих секунд - які отримує кожна команда на спеціальних заїздах, включаючи дорожні штрафи.

wrc_challenges_3