Команда Kawasaki

Команда Kawasaki

Том Сайкс 

  saiks

Дата народження: 19 серпня 1985р.
Місце народження: Хаддерсфілд, Англія

Том Сайкс, якого шанувальники лагідно називають «Гріннер» (Усміхнений), має репутацію одного з найбільш симпатичних пілотів на чемпіонаті Superbike. Англійському гонщику, який народився в Йоркширі,не потрібно було багато, щоб бути відомим. З моменту свого першого сезону в Supersport, де його дід йому допоміг, Том фінішував шостим у британському чемпіонаті. Помічений дуже скоро Полом Бьордом, в 2007 році він влаштувався на роботу в Kawasaki Superbike під управлінням Пола Бьорда. Незважаючи на відсутність досвіду у дисципліні, Том був п'ять разів на подіумі і зайняв шосте місце в національному чемпіонаті. Четвертим в цьому ж конкурсі в 2009 році, він став джокерм в світі Superbike, досягнувши подіуму у Донінгтоні. В кінці року він підписав контракт з офіційною командою Yamaha і приєднався до свого товариша по команді Бена Спайса. Він регулярно був серед кращих пілотів, але, на жаль, Том впав на плече і отримав травму. Він не міг брати участь в останніх трьох гонках сезону, але так чи інакше його перший сезон був на дев'ятій позиції. У 2010 році англійський гонщик вирішив повернутися до Пола Бьорда, щоб їздити на одному з двох офіційних Kawasaki ZX 10R. Мотоцикл був старої версії, і це не дозволило йому виступити, як він хотів. Незважаючи на це, він з'явився в Імолі і Нюрбургринзі, але йому довелося прийняти 14-е місце в загальному заліку. У 2011 році Том Сайкс використає переваги ZX-10R нової версії, щоб отримати свій перший суперпоул і підписатися на перемогу під німецьким дощем. Зараз він лідер нової іспанської структури, що належить Гуіму Роді, і хоче матеріалізувати останні удосконалення, щоб більш регулярно потрапляти на подіум. Він підтвердив, що має талант, в 2012 році, борячись за титул до останньої траси в Маньї-Кур.

Побитий Максом Бьяджі всього на пів-очка, гонщик Kawasaki взяв реванш в 2013 році, вписавши своє ім'я в історію чемпіонату світу Superbike і подарувавши японському виробнику титул, який він не вигравав протягом двадцяти років.

  • 2013: Чемпіон в чемпіонаті світу Superbike
  • 2012: 2-й на чемпіонаті світу Superbike
  • 2011: 13-й на чемпіонаті світу Superbike
  • 2010: 14-й на чемпіонаті світу Superbike
  • 2009: 9-й на чемпіонаті світу Superbike
  • 2008: 4-й на чемпіонаті Великобританії Superbike
  • 2007: 6-й на чемпіонаті світу Superbike 
  • 2006: 2-й на чемпіонаті світу Superbike
  • 2005: 6-й на чемпіонаті світу Superbike

Лоріс Баз

  baz

Дата народження: 1 лютого 1993р.
Місце народження: Салланш, Франція

Викликається в травні 2012 року заводською командою Kawasaki замінити Джоана Ласкорза, який отримав параліч нижніх кінцівок після нещасного випадку на трасі Імола, Лоріс Баз швидко завоював повагу своїх нових роботодавців. Перемігши у Сільверстоуні в його шостій гонці на ZX10R, молодий гонщик, родом з Савойї, логічно перейшов із заміни до товариша по команді. «Лоріс  - молодий, він талановитий, і він перемагає», - говорить Ічіро Йода, бос відділу Kawasaki Racing. «З цих трьох причин ми вирішили тримати його з нами в 2013 році». Лоріс Баз мчався на кросовому мотоциклі вже у віці восьми років. В 10 років він переїхав до Іспанії і «переключив передачу», змагаючись на чемпіонаті Каталонії з такими як: Марк Маркес, Поль Еспаргаро, Скотт Реддінг, Тіто Рабат ... всі сяють сьогодні в класі Гран-прі, і він сподівається зустрітися з усіма ними в MotoGP в один з цих днів. «Я повинен був взяти інший шлях через мої габарити», - говорить хлопчик з рамою 6,4 футів. «Я не мав би шанс прорватися, якби я почав змагатися в класі 125, як і всі вони. У віці 13 років, я був вже більше 5,9 футів.» За порадою Адріана Морілласа, колишнього гонщика Гран-прі, який тренує його з самого початку, Баз перейшов до 600 класу і Superbike. Європейський чемпіон - Superstock у віці 15 років, він потім перейшов до категорії 1000 з Yamaha, значно перевершуючи конкурентів. У 2011 році він змагався на своїх перших перегонах Superbike на високо конкурентному англійському чемпіонаті. «Але через відсутність коштів, я не зміг закінчити сезон, і це також було причиною, чому я перейшов на Superstock з Kawasaki.»

Якщо травма Джоана Ласкорза змінила хід його життя, то савойський гонщик в черговий раз довів, що минулого року він заслужив довіру Kawasaki. Після перемоги знову в Сільверстоуні після Бол Діор з командою SRC Kawasaki поруч з Лебланом і Гарноні Лоріс він боровся за п'яте місце в чемпіонаті, коли отримав травму хребта на трасі Нюрбургрингу і перервав сезон. Після обіцянки зимових тестових сесій, товариш по команді Тома Сайкса також сподівається, що зможе боротися за титул чемпіона світу в цьому році.

  • 2013: 8-й на чемпіонаті Superbike
  • 2012: 13-й на чемпіонаті Superbike 2011: 20-й на чемпіонаті Великобританії Superbike
  • 2010: 8-й на FIM 1000 Superstock Cup
  • 2009: 8-й на FIM 1000 Superstock Cup
  • 2008: чемпіон Європи в 600 Superstock

 

Девід Салом

Дата народження: 16 жовтня 1984р.
Місце народження: Пальма-де-Майорка, Іспанія

Народився, як і Хорхе Лоренцо в Пальма-де-Майорка. Як і Хорхе, Девід Салом не йшов по шляху, який зазвичай вибирали іспанські гонщики. Після прийняття рішення, досить рано в своїй кар'єрі, їздити на 4-тактному мотоциклі, Салом виграв титул чемпіона Іспаніи Supersport в 2006 році. Його старт на чемпіонаті світу був більш складним. Тим не менше, після дуже важкого сезону 2009 року в категорії Superbike, уродженець Майорки виправив свої помилки і повернувся в Supersport з тріумфом. Завершивши чемпіонат світу в 2010 році на шостому місці, він був завербований в наступному сезоні до команди Kawasaki Provec для їзди на 600 ZX-6R. Регулярно досягаючи подіумів, іспанець отримав найкращий сезон у своїй кар'єрі і посів друге місце в чемпіонаті світу Supersport. У 2012 році Девід Салом повернувся в Superbike з командою Pedercini і Kawasaki ZX-10R, що дозволило йому досягти кінця сезону на 21-му місці. Торік іспанець досягнув такого ж результат, змагаючись на кількох трасах Supersport і закінчивши 16-им на ZX-6R. За підтримки Кавасакі, цього року він бере участь у розробці версії ZX-10R Evo, на якому всі гонщики японського виробника поспішають змагатися в 2014 році.

  • 2013: 21-й на чемпіонаті світу Superbike, 18-й на чемпіонаті світу Supersport
  • 2012: 21-й на чемпіонаті світу Superbike
  • 2011: 2-й на чемпіонаті світу Supersport
  • 2010: 6-й на чемпіонаті світу Supersport
  • 2009: 36-й на чемпіонаті світу Superbike
  • 2008: 29-й на чемпіонаті світу Supersport
  • 2007: 21-й на чемпіонаті світу Supersport
  • 2006:  Чемпіон Іспанії в Supersport 

?? ?? ?? ??