Перегони

Challneges

Зміни

З 21 постійним гонщиком чемпіонат  World Superbike Championship може пишатися своїм чудовим протистоянням економічній кризі. Цього року знову будуть представлені сім заводів: Kawasaki, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, BMW та Aprilia. Не зважаючи на те, що Ducati офіційно звільнені з дисципліни і залишають Карлоса Чека, Сільвена Гвінтолі і Якуба Шмерца на італійських мотоциклах через приватні команди, і на те, що Suzuki має зменшити свою участь до однієї машини, чемпіонат 2011 року буде дуже відкритим. Макс Бьяджі, який здобув для Aprilia перший титул чемпіона світу в минулому сезоні, - і досі, гонщик, якого важко перемогти, навіть якщо нові технічні правила не дозволять RSV 4 використовувати дуже складну зубчасту передачу, яка була суперечним питанням в минулому сезоні. Леон Хеслем, віце-чемпіон світу з Suzuki цього року приєднався до команди BMW разом з Троєм Корсером. У команді Kawasaki повністю новий ZX 10R покладає великі надії на трьох гонщиків Кріса Фермюлена, Тома Сайкса та Хоана Ласкорза. Команда Yamaha, яку залишив Джеймс Тоузленд, залучила Марко Меландрі, екс-гонщика MotoGP разом з Юджином Лаверті, екс-гонщиком Supersport. Команда Honda найняла Рібена Чауса і Джонатана Рі.

Чемпіонат світу Supersport отримав торік тривожне невдоволення. Сьогодні все набагато краще з 26 гонщиками 16 різних національностей. Зменшення команди до однієї машини і один запасний двигун на гонщика - гарний вибір для зниження витрат. Серед фаворитів Брок Паркс і Девід Салом скористаються швидкістю їх Kawasaki, в той час як Сем Лоус, Джеймс Елісон і Мігель Прайа будуть намагатися вижати якнайбільше з їх Honda.