Гоночна команда MVDS

Міка Калліо

  kallio

Дата народження: 8 листопада 1982 р.
Місце народження: Валкеаковскі, Фінляндія

Триразовий чемпіон Фінляндії в кінці 90-х років, Міка Калліо логічно почав свою кар'єру на міжнародній арені на чолі з Акі Ахо. П'ятий в 125 іспанському чемпіонаті в 2001 році, він отримав трофей найкращого новачка з моменту свого першого сезону Гран-прі. Його результати привернули увагу Харальда Бартола, начальника відділу з питань перегонів КТМ, який призначив його на заміну француза Арно Вінсента ще до закінчення сезону 2003 року. Маючи мало часу щоб звикнути до австрійського мотоцикла, Калліо двічі завершив сезони віце-чемпіоном, в 2005 був позаду Томаса Люті, а в 2006 - позаду Альваро Баутіста. У наступному році Калліо перейшов до 250 класу з експериментальним KTM, не надто простим в керуванні. Міка був наполегливим. Він щосили старався і вдосконалювався. У 2008 році він боровся весь чемпіонат з Марко Сімончеллі і Альваро Баутістою. Його виступи дозволли вже наступного року на MotoGP «осідлати» Ducati Pramac. Але Калліо довелося звикати до непередбачуваного мотоцикла, на якому тільки Кейсі Стоунер, як виявилося, в змозі належним чином їздити. Тоді він не досягнув верхівки пілотів. У 2010 році його супроводжували падіння і травми. Він здався до кінця сезону. Прийнятий на роботу до Marc VDS Racing, Міка Калліо знову почав свою кар'єру в минулому році в Moto2. Незважаючи на непростий старт сезону через складну адаптацію в цій новій категорії, фінський гонщик закінчив сезон Moto2 з другим місцем у Валенсії. У 2012 році він скористався зміною шасі з Suter на Kalex, щоб  продовжувати прогресувати. Хоча він тільки один раз дістався подіуму, гонщик Marc VDS Racing регулярно закінчує перегони в числі перших, що дозволило йому посісти шосте місце в чемпіонаті.

Торік Міка зробив ще один крок вперед, рухаючись вгору на четверте місце в загальному заліку, що дає йому чотири подіуми і перемогу на  пам'ятних перегонах в Німеччині; товариш по команді Скотт Реддінг також виявився одним із регулярних гонщиків в складі. Тепер, із Стефаном Рабатом, фін є одним з кандидатів на звання чемпіону 2014.

  • 2013: 4-й на чемпіонаті світу Moto2
  • 2012: 6-й на чемпіонаті світу MotoGP 
  • 2011: 16-й на чемпіонаті світу MotoGP
  • 2010: 17-й на чемпіонаті світу MotoGP
  • 2009: 15-й на чемпіонаті світу MotoGP
  • 2008: 3-й на чемпіонаті світу в класі 250 cc
  • 2007: 7-й на чемпіонаті світу в класі 250 cc
  • 2006: 2-й на чемпіонаті світу в класі 125 cc
  • 2005: 2-й на чемпіонаті світу в класі 125 cc
  • 2004: 10-й на чемпіонаті світу в класі 125 cc
  • 2003: 11-й на чемпіонаті світу в класі 125 cc
  • 2002: 11-й  на чемпіонаті світу в класі 125 cc з Honda від команди AJO. Названий новачком року.
  • 2001: 5-й на чемпіонаті Європи в класі 125 cc
  • 2000: чемпіон Фінляндії в класі 125 cc як на дорозі так і на льоду.

 

Естев Рабат

rabat

Дата народження: 25 травня 1989 р.
Місце народження: Барселона, Іспанія

Естеву Рабату, який народився в передмісті Барселони, у колисці іспанського автоспорту, випав шанс взяти участь в своїй першій гонці Гран-прі в 2005 році, коли йому було всього шістнадцять років. У наступному році каталонець брав участь у багатьох чемпіонатах світу в класі 125сс після повернення Honda Алекса Еспаргаро. За десять гонок за програмою, хлопчині, якому вони дали псевдонім Тіто, вдалося записати на свій рахунок одинадцять очок і закінчити сезон на 23-й позиції.

Ці обнадійливі результати дозволили йому влаштуватися на роботу в якості штатного гонщика на сезон 2007 року. Йому навіть не було вісімнадцяти років, коли він ступив на свій перший подіум у Китаї. Закінчивши загалом одинадцятим, він потім повернувся до KTM протягом сезону 2008 року. Але йому довелося чекати більше двох сезонів і перейти до команди Blusens STX, перш ніж повернутися на подіум. Можливо, менш талановитий, ніж деякі з його співвітчизників, Тіто – трудівник, який повністю присвятив себе своїй любові до конкуренції. Ця його жертовність дозволила йому закінчити сезон 2010 на десятій позиції і рухатися вгору до Moto2 в наступному році. Коли він посів третє місце в Гран-прі Індіанаполісі незважаючи на відсутність досвіду роботи з 4-тактними двигунами,  Сіто Понсу сподобався Рабат настільки, що він вирішив взяти його в свою команду разом з Полем Еспергаро. Відразу з легкістю з Kalex в іспанській команді, Тіто регулярно показував свої навички, навіть якщо й вважав фініши трас трохи складними. У 2013 році каталонець перейшов на новий рівень, зійшовши на подіум сім разів, три з яких у якості переможця.

Після закінчення минулого сезону третім в загальній таблиці після Еспаргаро і Реддінга, Рабат змагається в цьому сезоні від Marc VDS Racing Team з однією і тільки однією метою - виграти титул чемпіона світу Moto2.

  • 2013: 3-й на чемпіонаті світу Moto2
  • 2012: 7-й на чемпіонаті світу Moto2
  • 2011: 10-й на чемпіонаті світу Moto2
  • 2010: 6-й на чемпіонаті світу в класі 125сс
  • 2009: 18-й на чемпіонаті світу в класі 125сс
  • 2008: 14-й на чемпіонаті світу в класі 125сс
  • 2007: 11-й на чемпіонаті світу в класі 125сс
  • 2006: на чемпіонаті світу в класі 125сс