Правила

Rules

Перегони LMP1 розділилася на два підкласи

Ключовим пунктом правил Світового чемпіонату на витривалість  стало створення двох підкласів у рамках LMP1: LMP1 Hybrid та LMP1 Light. Було введено декілька систем еквівалентності, деталі яких наведені нижче.

У зв’язку з тим, що світ автоспорту активно розвивався,  тепер він охоплює показник витривалості, відтак у змаганнях ініційовано певні зміни, серед них проведення перегонів на витривалість, участь у якій беруть команди виробників автомобілів. Вони змагаються в рамках LMP1-H (Hybrid) та за власний рахунок беруть участь у LMP1-L (Light). Завдяки еквівалентності технологій (EoT) обидва підкласи змагаються у тому самому чемпіонаті, навіть якщо для LMP1-Ls передбачена нова нагорода.

Існує ще декілька нових правил, включно з машиною безпеки. Після перегонів у Фуджі в останньому сезоні, що проводилися з використанням машин безпеки було вирішено, що лідер повинен здійснити принаймні два кола поза автомобілем безпеки, щоб йому було нараховано очки. Якщо лідер проїхав менше 75% дистанції, нараховується 50% балів.
У поул-позиції автомобіль повинен підтримувати швидкість, доки не запалиться зелене стартове світло. Усі автомобілі зберігають свої позиції, доки не перетнуть лінію старту/фінішу.
Додаток: системи еквівалентності між різними техніками будування двигунів для LMP1.

Щоб обмежити відмінності між автомобілями категорій Light (LMP1-L) і Hybrid (LMP1-H), Комітет з перегонів на витривалість зможе відрегулювати якість роботи автомобілів для LMP1-L згідно з наступними умовами:

  • У якості опорного значення виступає середній розрахований показник часу, необхідного для подолання одного кола найшвидшим автомобілем, створеним за поданою технологією. Середній час подолання одного кола розраховується через кількість кіл, що відповідає 20% відстані, встановленої для перегонів (середній показник для найкращих кіл).
  • Моделі автомобілів, створених за найповільнішими технологіями, повинні брати участь щонайменше у двох перегонах, і бути належним чином класифіковані, щоб до них могли застосовуватися переваги цього правила.
  • Комітет з перегонів на витривалість має право робити запит будь-якої необхідної інформації від виробників та/або учасників, щоб пролити світло на актуальні питання. Таким чином надана інформація розглядатиметься як суворо конфіденційна.
  • Будь-який учасник, який надав завідомо неправдиві відомості або спробував вплинути на регулювання, приховавши справжній рівень роботи автомобіля, підлягатиме санкціям з боку FIA.
  • Комітет з перегонів на витривалість може скоригувати розподілення енергії на +(-) 10 МДж (опорний показник за одне коло перегонів Ле Манн 24 год.) для всіх автомобілів LMP1, щоб відрегулювати загальний рівень якості роботи.

Еквівалентність технологій для автомобілів LMP1

rules_endurance

Принципи еквівалентності, розраховані на основі даних, зібраних щодо автомобілів, що є «кращими у своєму класі», за кожною технологією, застосовуються до змагань Ле Ман включно, на основі заяв виробника.

  • Формула розрахунку, список даних, які повинні передати виробник, а також список необхідних датчиків будуть опубліковані Комітетом з перегонів на витривалість у цьому повідомленні.
  • Якщо протягом перегонів Ле Манн 24 год. Буде помічено будь-яку невідповідність у показниках, використовуватиметься система стримуючих санкцій.
  • Після вивчення отриманих даних протягом змагань у Ле Ман 24 год, буде вирішено, чи застосовуватимуться ці критерії на перегонах наступного року включно.
  • Рішення щодо спірних питань, які можуть виникнути в процесі застосування та/або тлумачення цих елементів, приймає Комітет з перегонів на витривалість, який є останньою інстанцією.