Skip to content

15/07/2018 News

Компанія «Toтал Україна» приєдналася до ініціативи безпеки на дорозі

Українське представництво бренду Total приєдналося до соціальної освітньої кампанії «Стривай!». Її ініціатором стала Національна програма щодо попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді Traffic Challenge, головна мета якої є убезпечити та застерегти учасників дорожнього руху.

Кампанія «Стривай!» це п'ять анімаційних роликів, озвучених фронтменом групи DZIDZIO Михайлом Хомою. Вони розповідають про основні причин загибелі людей на дорогах.

Серед факторів ризику аварій, яким присвячені відеоролики кампанії «Стривай!» це, безумовно, перевищення швидкості, ігнорування ременів безпеки, водіння в нетверезому стані, невикористання шоломів мотоциклістами і спеціальних крісел для дітей. «80% мотоциклістів гинуть від травми голови. Кожна людина, яка їде на двоколісному транспортному засобі та не одягає шолом, наражає себе на велику небезпеку», - зазначає Ольга Дробишева, голова ГО «TrafficChallenge».

Як зазначає Наталія Твердовська, менеджер з маркетингу і комунікацій компанії «Тотал Україна»: «Кожні три хвилини відбувається ДТП. Це страшна статистика. Україна на першому місці за кількістю смертей в ДТП у всій Європі. Саме тому ми приєдналися до проекту "Стривай!". Безпека для нашої компанії це не тільки корпоративна відповідальність, а й ДНК нашого бренду».

Продукція брендів Total і Elf, моторні мастила та інші мастильні матеріали також безпосередньо пов'язані з безпекою дорожнього руху. Правильне функціонування систем автомобіля, зменшення ступеня зносу двигуна, зниження ризику виникнення несправностей безпосередньо впливають на кількість дорожньо-транспортних пригод. Саме тому «Total Україна» особливу увагу приділяє якості своєї продукції, впроваджуючи в процес виробництва інновації та результати передових досліджень.

Визначним є те, що ініціатива «Стривай!» запускається на підтримку безкоштовної освітньої платформи FRoSH (First Road Safety HUB - першого тренінгового онлайн-центру з безпеки дорожнього руху). Його мета інформувати всіх учасників дорожнього руху про правила безпеки. Спонсорами ініціативи стали, зокрема, компанія Total Україна та Уряд Канади в рамках проекту PTAP.